Toilet marketing

Op een dag zat er iemand op toilet, naar analogie van de appelboom, en kreeg het schitterende idee om zich op toiletmarketing te storten. Ik wou dat ik zelf op dat idee gekomen was.

Goed, zondag naar een film met veel water gaan kijken in Kinepolis Gent, Deep Bleu genaamd. Wacht u vooral tot hij op DVD uitkomt of Canvas hem oppikt voor uitzending. Een Cola-tje genomen om het eten van het voorbije weekend door te spoelen. En al dat water inspireerde mij, het was eerder een heel erg hevige noodzakelijkheid, om tegen mijn principes in gebruik te maken van de betalende Kinepolis toilet. En daar heb ik voor het eerst een foto gemaakt op toilet. Er hing een reclame van Leo die gewoon schitterend was. Ik was al gecharmeerd door hun nieuwe website, maar de poster op het toilet slaat alles. De slogan voor de vrouwen: “Profiteer van deze minuut van rust en voorzie dit serene beeld van een klaterend geluid”. De slogan voor de mannen: “Kun jij het aan om deze man met zijn grote spuit van het juiste geluid te voorzien?”.

Net gaan kijken op de website van Vespasius waar je de posters gratis kan bestellen. Helaas, zowel voor de mannen als voor de vrouwen is de stock uitgeput. Ik zal is met een hamer op toilet moeten gaan zitten 😉 Dus hierbij in première, een foto genomen vanop het toilet. En ja ik ben zichtbaar in de foto.

U zegt?