Podcast 6: Ogilvy Blogstorm deel 1
Ogilvy Blogstorm 12 juli. Consumer-to-business marketing: the power of consumer generated media. Een inleiding.
Deze podcast is 13 MB groot en duurt 15 minuten. U kan de podcast downloaden, onmiddellijk beluisteren via de geluidsspeler (bovenin deze post) of de RSS Feed toevoegen aan uw aggregator.
Inhoud:
- Myspace.com
- Trends:
Online Oxygen: Consumenten zijn altijd en overalonline
Generation C: Consumenten produceren zelf content
Virtual connected: Consumenten delen content met elkaar - Zijn weblogs de katalysator van CGM (consumer generated media)?
Meer info: Blogstorm Ogilvy
Smetty’s thumbnails:
- De uitspraak: “Vroeger waren er 50 minutes of fame, vandaag is het famous for 50 people (Stephan Fellinger)“.
- De onbeantwoorde vraag: Loopt Bart op hoge hakken?
- Montage hindernissen: De GSM van Miel, het spinnen van de harddisk en de klikjes van de blikjes
Muziek & Intro: La Tribu met Sylvia (Garageband)
Montagetijd: 8u
Voor alle duidelijkheid : ik loop niet op hoge hakken… ik doe die enkel aan als ik achter mijn computer zit 😉
Ja hey, sorry eh 🙂
ter info:
http://www.standaard.be/nieuws/economie/index.asp?ArticleID=GN7HFHMK
Print-vriendelijke en niet-afgeschermde versie:
http://www.standaard.be/Misc/print.asp?articleID=GN7HFHMK