Podcast 6: Ogilvy Blogstorm deel 1

Ogilvy Blogstorm 12 juli. Consumer-to-business marketing: the power of consumer generated media. Een inleiding.

Deze podcast is 13 MB groot en duurt 15 minuten. U kan de podcast downloaden, onmiddellijk beluisteren via de geluidsspeler (bovenin deze post) of de RSS Feed toevoegen aan uw aggregator.

Presentatie: Marco Derksen

Inhoud:

  • Myspace.com
  • Trends:
    Online Oxygen: Consumenten zijn altijd en overalonline
    Generation C: Consumenten produceren zelf content
    Virtual connected: Consumenten delen content met elkaar
  • Zijn weblogs de katalysator van CGM (consumer generated media)?

Meer info: Blogstorm Ogilvy

Smetty’s thumbnails:

  • De uitspraak: “Vroeger waren er 50 minutes of fame, vandaag is het famous for 50 people (Stephan Fellinger)“.
  • De onbeantwoorde vraag: Loopt Bart op hoge hakken?
  • Montage hindernissen: De GSM van Miel, het spinnen van de harddisk en de klikjes van de blikjes

Muziek & Intro: La Tribu met Sylvia (Garageband)
Montagetijd: 8u

U zegt?
  1. Bart says:

    Voor alle duidelijkheid : ik loop niet op hoge hakken… ik doe die enkel aan als ik achter mijn computer zit 😉

  2. Miel says:

    Ja hey, sorry eh 🙂