BuzzParadise

buzzparadse

In mijn vorige post heb ik nog maar net enkele mij bekende spelers in het blog/advertising/buzz landschap opgelijst, of kijk, er komt er alweer een nieuwtje bij (via mijn mailbox): BuzzParadise

“BuzzParadise” is an international platform to connect brands and influential consumers (bloggers, experts, buzzers, etc). We assist brands in creating word of mouth marketing campaigns to generate ‘buzz’ around their products and services by offering opinion leaders access to exclusive information, VIP events or products/samples testing.”

Bij de klanten zie ik vooral promo-events voor films staan. Als ik dus plots begin te blaten over Superman, Borat of Harry Potter, dan weet u hoe laat het is. Het is eens wat anders dan een blik Fanta. Of een pak chips.

Opmerking: gratis toegang tot een event (voor een blogger), in ruil voor een bespreking, is vandaag al redelijk gebruikelijk.

U zegt?
  1.  LVB says:

    BuzzParadise is een afdeling van Vanksen Group, het PR-bureau dat onder andere instond voor de lancering van de Franse nieuwszender France24, en dat mij uitnodigde naar Parijs ( http://lvb.net/item/3851 ). En ja, ze hebben toen mijn TGV-ticket betaald.

  2. Oei, wil dit zeggen dat ik bloggers gratis toegang moet geven ipv 10% korting op alle cursussen dit jaar?

    y

  3. Smetty says:

    Leuk initiatief in elk geval:
    http://paircoaching.spaces.live.com/blog/cns!6FC33EC6E902A219!336.entry

    Ik zou die 10% behouden, en een paar voor jou relevante bloggers (beetje spreiden over je cursussen/tijd) uitnodigen om gratis een cursus te volgen.

    Als men bij het zoeken naar een opleiding op een blogpost over jouw opleidingen terecht komt, dan is dat mooi meegenomen denk ik.

  4. Aurélie says:

    Dank je voor jouw post. We hopen dat de toekomende acties zullen je overhalen! 😉

  5. Joris says:

    de mannen van GoViral zijn ook actief in België: http://www.goviral.com/

  6. De relevante bloggers uitnodigen dat ben ik van plan als er cursussen net niet kunnen doorgaan. (Voor cursussen rond team optimalisatie en team werk heb je een kritische massa nodig.)