Over activatie en heractivatie bij Telenet

Zonet naar Telenet gebeld met de vraag hoeveel de activering van televisie mij gaat kosten.

Omdat ik de aansluiting van de vorige huurder niet heb overgenomen, hebben zij die afgesloten. Volgens de Telenet logica moet ik nu mijn televisie aansluiting heractiveren.

In mijn logica werkt dat niet zo. Ik ben een nieuwe televisie klant en ik wens dus mijn aansluiting te activeren. Dat zij iemand moeten sturen, is mijn probleem niet. Heractivatie kost 60€, activatie kost 30€.
Ahhhh. Ik kan echt niet tegen dit soort logica. De optie satelliet krijgt dus voorrang. Alleen als ik echt niet anders kan, zal het Telenet worden.

Sorry collega’s in Mechelen, maar op deze blog ben ik gewoon een gefrustreerde consument.

[tags]Telenet, TV aansluiting[/tags]

U zegt?
  1. Gundilo says:

    Uit ervaring: met een schriftelijke klacht bereik je bij Telenet veel meer dan met een telefoontje met de “klantendienst”. Misschien het proberen waard en een manier om toch nog €30,00 besparen.

  2. maizenaman says:

    groot gelijk smetty!