Comment op Smetty.be goed voor een gratis etentje?

Vandaag vond ik een bijzondere comment op deze blog. Onderwerp van het verhaal is een restaurant bespreking die ik in 2004 (!) geschreven heb over restaurant Amadeus. Aangezien deze populaire ribbetjes resto geen eigen website heeft, is die oude post op mijn blog al maanden het eerste zoekresultaat in Google.

Ene Ives (in de rol van verantwoordelijke voor de restaurant keten Amadeus) reageert vandaag op een slechte restaurant beoordeling van ene Valerie naar aanleiding van Valentijn dit jaar. Hij biedt haar en haar gezelschap een gratis etentje en zijn excuses aan.

Ik weet niet of Ives effectief de manager van de Amadeus is, maar ik ga deze comment alvast forwarden naar Valerie. De kans dat Valerie deze blogt volgt acht ik klein (maar niet onmogelijk) aangezien de meeste lezers op die post via Google binnen komen. Als beiden echt zijn wie ze zijn, dan hoop ik daar een bevestiging over te krijgen en het hier te kunnen bloggen.

Niemand van SN Brussels, Ryanair of SAS die dezelfde gevoelens koestert voor mij? Ook alle andere producten na een negatieve post zijn welkom.

Update 10/05: Valentijn Valerie heeft héél weerschijnlijk een vals emailadres gebruikt. Jammer.

U zegt?
  1. Clopin says:

    Die Ferrari Enzo is zo ne slechte auto, pffffrt, ronduit belachelijk…

    *blinks*

  2. Smetty says:

    *links, rechts, nog geen Ferrari gezien*
    Misschien iets te ambitieus.